Verzending & Levering

Verzending & levering

  1. Verzendkosten
  2. Logistieke partner
  3. Verzendproces
  4. Levertijden
  5. Bestelling volgen
  6. Pakket afhalen
  7. Foutieve levering

Verzendkosten

Over onze producten in Nederland berekenen we geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 50,00 (anders € 6,95). Voor binnen EU berekenen we geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 150,00 (anders € 7,95). Buiten EU zijn de kosten € 25,00 per zending. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor uw eigen rekening. LET OP: Verzendkosten op onze SALE producten zijn voor eigen rekening. Wanneer u de producten retourneert ontvangt u de verzendkosten terug.

Logistieke partner

De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kunt u afgeven bij een PostNL punt naar keuze.

Verzendproces

Het verzendproces van www.taft.nl verloopt via de onderstaande stappen:

1. Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in onze winkel;

  1.  Uw bestelling wordt samen met andere bestellingen op www.taft.nl door PostNL naar een PostNL sorteercentrum gebracht;
  2.  Uw bestelling wordt samen met andere bestellingen op www.taft.nl door PostNL gesorteerd op basis van de postcodes;
  3.  Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door u opgegeven verzendadres;

 

Track & Trace

  • Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestigingse-mail met een PostNL Track & Trace-code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL.

 

Bezorgpogingen

  • De bezorger van PostNL levert de bestelling op het afleveradres af. Wanneer u de bestelling op dat moment niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL.
  • Met deze notificatie kunt u op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren. Let op: dit dient gedaan te worden voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
  • Mocht u geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorgdag weer aangeboden. Mocht u op dat moment wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar u het gedurende drie weken na de eerste bezorgdag af kunt halen alvorens deze weer retour wordt gestuurd naar een van onze vestigingen. Na deze drie weken wordt uw bestelling als geannuleerd beschouwd.    

Levertijden

PostNL hanteert de volgende bezorgdagen voor de eerste en tweede pakketbezorgingen.

Bezorgdagen PostNL

Bezorging

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

1e pakketbezorging

x

x

2e pakketbezorging

x

x

 

Let op: eerste pakketbezorgingen geschieden NOOIT op maandag, tweede pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

Bestelling volgen

In Mijn Account kunt u het verloop van uw bestelling volgen totdat wij uw bestelling vanuit ons magazijn hebben overgedragen aan PostNL. In Mijn Account komt bij uw bestelling ‘Verzonden’ te staan. Daarnaast wordt u op de hoogte gehouden via e-mail.

Let op: nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL is het NIET mogelijk om het verdere verloop van uw bestelling te volgen in Mijn Account. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via Mijn Account.

Pakket afhalen

U kunt ook uw bestelling gratis afhalen in een van onze winkels. In sommige gevallen kan dit langer duren dan wanneer u het thuis laat bezorgen. Wilt u de schoenen dezelfde dag ophalen dan zou ik u eerst adviseren om ons te bellen (020-6593444) of te mailen (klantenservice@taft.nl).

Foutieve levering

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u verzenden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur heeft ontvangen, kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met onze klantenservice via het contactformulier of via nummer +31 (0)20 659 34 44.